Het doel is om mensen wakker te schudden. “Terwijl maar 5% van de mensen in Nederland voldoende groente en fruit eet, blijven de sexy, gelikte campagnes voor deze producten uit. Big Bang Broccoli laat zien dat een campagne voor gezond voedsel mogelijk is zonder de gigantische budgetten van multinationals, maar met de inzet en het enthousiasme van velen,” aldus de organisatie.
De online campagne gaat van start op vrijdag 9 mei. Tijdens het Food Film Festival (9-11 mei in Amsterdam) gaat de officiële Big Bang Broccoli campagnetrailer in première. Ook volgen er verschillende ‘guerilla’ acties.
Foodguerilla is een initiatief van OneWorld.
Hier vind je meer info over Big Bang Broccoli
Lees ook
[adrotate group=”1″]
Dit gebeurt er als broccoli net zo gepromoot wordt als een Big Mac
De vele gezondheidsvoordelen van broccoli
4 gedachten over “Big Bang Broccoli campagne gaat de strijd aan met gelikte reclame voor junkfood”
Pingback: Groente is gedoe en misschien is dat wel fijn - hetkanWel.nl
Pingback: De vele gezondheidsvoordelen van broccoli » hetkanWel.nl
Try it you’ll like it! Big Bang Broccoli
Pingback: Big Bang Broccoli campagne gaat de strijd aan met gelikte reclame voor junkfood | Nieuwe Aarde
Reacties zijn gesloten.